Protože při vyplňování elektronické žádosti Benefit mohou nastat nejrůznější kombinace počítačového vybavení a znalostí žadatelů s ovládáním této techniky, doporučujeme všem žadatelům co nejčastěji rozpracovanou žádost ukládat. V případě technických potíží se neprodleně obracejte na uvedené mailové adresy.
Elektronická žádost Benefit je aplikace, která obsahuje konkrétní a nezaměnitelná data (program, GS, výzva, opatření, cílové skupiny, činnosti, ukazatele, přílohy apod.) a konkrétní kontroly a omezení.
Pokud si instalujete nový Benefit pro jinou výzvu (nebo jiný operační program) je nejvhodnější tento Benefit nainstalovat pod jiným názvem než "Benefit", jak se nabízí při spuštění instalace (doporučujeme při instalaci do názvu vložit např. číslo opatření nebo výzvy, popř. i zkratku programu). Potom určite nedojde k jejich záměně. Pokud jste si jisti, že již dříve nainstalovaný Benefit nebudete potřebovat a nebo v něm nemáte podanou žádost o projekt, můžete již existující Benefit přeinstalovat novým.
Pokud se jedná o aktualizaci Benefitu pro stejnou výzvu a opatření, ve kterém podáváte žádost o projekt a pro jaké už Benefit na počítači nainstalován máte, je samozřejmě naopak žádoucí přeinstalovat starou verzi verzí novou.
Pokud se stane, že žadatel rozpracovanou žádost otevřete v jiném Benefitu, o svoje projekty nepřijde, žádosti na počítači zůstanou (soubory mají koncovku .ben a standardně jsou uloženy ve složce \Dokumenty\Benefit\Data), jen pro správné finální uložení doporučujeme je spustit v odpovídajícím Benefitu. V opačném případě nezaručuje autor programu jeho správnou funkci.
dle tohoto zákona.
Autor aplikace Benefit souhlasí s bezúplatným šířením kopií instalační sady kontaktními místy určenými příslušným operačním programem, v rámci něhož bude žádost podávána.
Zpracováno podle informace ŘO (MPSV) (benefit info.doc) z 1.2.2005