Projekt MENTOR - Centrum rozšířeného marketingového poradenství pro malé a střední podniky
Číslo projektu | 0388 |
Příjemce | TROAS s.r.o. |
Celková výše finanční podpory | 3 000 000 |
Cílem projektu je zvýšení konkurenceschopnosti OSVČ, malých a středních podniků definované cílové skupiny v regionu. Tohoto cíle bude dosaženo přes zásadní zvýšení kvality práce cílové skupiny či významné snížení nákladů při zachování (nebo zvýšení) kvality selektivních služeb.
- Realizace reklamy v oborech s regulovanou reklamou podle zákona č. 138/02 Sb. Zde se odvoláváme na výsledky průzkumu z roku 2004 (v příloze), ve kterém byly objektivizovány zásadní nedostatky ve výrobě reklamy spojené s kvantitativně významným porušováním zákonů ČR. Náš projekt nabízí komplexní a efektivní řešení této problematiky pro tento - sice úzce specializovaný, ale v rámci regionu rozsáhlý - sektor zejména reklamních a zprostředkovatelských agentur.
- Druhým novým pohledem a tématem, který projekt v rámci regionu zpracovává je problematika sdílení distribučních sítí malých a středních podniků. Projekt jako první v rámci ČR objektivizuje a zpracuje situaci poptávky a volné nabídky kapacit distribučních sítí malých a středních podniků a připraví pro tuto oblast poradenské služby. Sdílení distribučních sítí může významně snížit náklady a zlepšit kvalitu a dostupnost služeb cílové skupiny vůči zákazníkům. Projekt je inspirován výsledkem německého projektu z let 2000-2002, který byl velmi úspěšný a v současné době je podle našich informací připravován k realizaci také v SR.
- Projekt si klade za cíl v rámci poradenských služeb pro reklamní sektor zpřístupnit dosud vysoce expertní služby v rámci psychologie reklamy. Specialistů na tuto problematiku je u nás dosud velmi málo a my máme možnost 1-2 experty z této skupiny využít pro potřeby tohoto projektu. Poprvé tak plošněji zpřístupníme tyto konzultantské služby také malým a středním podnikům.
- V rámci předchozích vymezených témat projekt připraví nové informační produkty včetně e-learningových kurzů určených ke zvýšení odborných znalostí zaměstnanců.