LIDÉ JSOU NAŠE NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ ISO 9001:2000   ISO 10006:2003


Zpět


Digitalizace - digitální vysílání jako nová technologie a nový trh

Číslo projektu 0003
Příjemce Hermés
Celková výše finanční podpory 20 485 100

Projekt je zaměřen na uvedení digitální vysílací technologie do podnikatelské a spotřebitelské praxe. Žadatel realizuje propojení mezi podnikatelskou sférou a vysokými školami s cílem úspěšného přechodu subjektů na digitální vysílání. Uskuteční se rozsáhlý komplex aktivit naplňujících pět specifických cílů Opatření 4.2. Půjde zejména o různé typy vzdělávacích a inovačních programů, vývoj a realizaci informačního systému, poradenství a stáže v oblasti digitálního vysílání.
Mezi klíčové aktivity projektu patří:

  1. vývoj a realizace vzdělávacího programu pro řídící pracovníky technologických firem a pracovišť vědy a výzkumu zaměřeného na zavádění inovací při výrobě set top boxů (přístroj pro konverzi analogového signálu do digitálního); působících v oblasti šíření digitálního vysílání a digitálního přenosu informací;
  2. vývoj a realizace školících kursů a seminářů pro programové pracovníky, vývoj a realizace školících programů pro zaměstnance a řídící pracovníky při zavádění nové technologie včetně set top boxů do uživatelské praxe a kursů pro pracovníky v oblasti trhu digitálních produktů a služeb;
  3. vývoj a realizace vzdělávacího programu vedoucích pracovníků technologických firem, vyvinutého společně s vysokými školami pro inovace při zavádění aplikací pro interaktivní televizi;
  4. zmapování perspektiv trhu digitálního vysílání a přidaných služeb, zřízení a provoz informačního systému "Digitalinfo" soustředěného na nabídku, poptávku, inovace a další rozvoj v oblasti digitálního vysílání;
  5. analýza a testování inovačního potenciálu a přidané hodnoty digitálního vysílání pro oblast lidských zdrojů a marketingu;
  6. zřízení a rozvoj poradenského centra pro oblast trhu digitálního vysílání včetně právní ochrany;
  7. zřízení a rozvoj centra studentských a doktorandských stáží zaměřených na obsahové a technologické aspekty digitálního vysílání;
  8. informační kampaň k digitalizaci televizního vysílání v ČR.