LIDÉ JSOU NAŠE NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ ISO 9001:2000   ISO 10006:2003


Zpět


Color Expert Štorch Academy 2006 - 2007

Příjemce COLOR EXPERT ŠTORCH CZ, s.r.o.
Datum zahájení realizace 1.12.2006
Datum ukončení realizace 30.6.2008
Číslo projektu 0179
Celková výše finanční podpory 3 085 640 Kč

Společnost COLOR EXPERT ŠTORCH CZ, s.r.o. je obchodní společnost zabývající se prodejem a servisem kompletního sortimentu nářadí a pomůcek pro malíře a štukatéry včetně strojních zařízení pro povrchové úpravy ve stavebnictví. Společnost je součástí holdingové společnosti STORCH Holding GmbH se sídlem ve Wuppertalu. Společnost má sídlo v kraji Vysočina, ale obchodní aktivity a zaměstnance má rozmístěny v celé České republice. Po zhodnocení dosavadních výsledků společnosti na trhu v České republice bylo v roce 2005 rozhodnuto, že společnost významně rozšíří svou působnost, a to nejen v České republice, ale stane se logistickým centrem pro střední a východní Evropu.
Pro naplnění tohoto cíle společnost koupila informační systém, který měl zajistit zvýšení produktivity práce, snížit režijní náklady a připravit společnost na její ekonomický růst, které má být dosaženo zejména díky zvýšení exportu. CÍLE SPOLEČNOSTI
Strategickým cílem společnosti na příštích 5 let je

  • zvýšit tržní podíl v ČR o 12 %
  • vybudovat si stabilní pozici na zahraničních trzích
CÍLE PROJEKTU
Pro naplnění těchto cílů se společnost rozhodla realizovat několik oddělených projektů. Vedení společnosti si velmi dobře uvědomuje, že k dosažení stanovených strategických cílů nestačí jen moderní technické zázemí, ale především je třeba investovat do lidského potenciálu z nichž jeden zaměřený na vzdělávání zaměstnanců se rozhodla realizovat za pomoci OP RLZ. Projekt má primárně napomoci splnit cíl zvýšení tržního podílu v ČR.

CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU
Cílovou skupinu projektu tvoří zaměstnanci žadatele a zaměstnanci aktivních prodejců, kteří prodávají výrobky distubuované žadatelem konečným spotřebitelům. Do projektu byly zahrnuty i prodejci, protože v konečném důsledku oni rozhodují o úspěšnosti prodeje. V rámci projektu se proškolí 2 x 60 zaměstnanců obchodních partner, kteří budou pocházet ze všech krajů ČR, kromě hl. m. Prahy.
Zaměstnanci žadatele jsou pro potřeby projektu rozděleny do 5 základních skupin, které pokrývají všechny zaměstnance žadatele. Tyto skupiny jsou:
  1. Prodejní tým (obchodní zástupci a technici) - 12 osob
  2. Odbyt (podpora prodeje) - 6 osob
  3. Logistika - 14 osob
  4. Marketing - 1 osoba
  5. Management - 2 osoby
AKTIVITY PROJEKTU
Pro každý z výše zmíněných skupin zaměstnanců v rámci cílové skupiny projektu bude uspořádáno několik specifických školení. Obsah školení vychází z analýzy cílových skupin, pomocí které byly identifikovány potřeby a problematické oblasti jednotlivých segmentů v rámci cílových skupin projektu i společnosti jako celku. Vzdělávání je koncipováno jako dlouhodobě a vícestupňové (většina kurzů má v druhé roce projektu svou nadstavbovou část). Školení budou vesměs zaměřena na zlepšení komunikace, ovšem pokaždé v trochu jiné podobě. U manažerských školení bude samozřejmě kladen důraz na komunikaci s podřízenými, u obchodních zástupců zase na komunikaci s klienty a s konečnými odběrateli. S tím se samozřejmě bude pojit také zdokonalování dalších odborných dovedností, tedy například manažerských a obchodních schopností, podle jednotlivých skupin v rámci cílové skupiny. V projektu je také věnována dílčí část i zvyšování IT gramotnosti určitých zaměstnanců.

PŘIDANÁ HODNOTA PROJEKTU
Základní přidanou hodnotou projektu je posílení konkurenceschopnosti společnosti žadatele. Toho bude dosaženo zlepšením komunikace a efektivity práce v rámci a vně společnost žadatele, což umožní pružněni reagovat na změny podmínek na trhu. Do školení v rámci projektu jsou zahrnuti zaměstnanci ze všech stupňů zaměstnanecké hierarchie, což zaručuje souběžné zvyšování dovedností a kompetencí v rámci celé společnosti a její vyvážený rozvoj.

Projekt žádá o podporu de minimis.