LIDÉ JSOU NAŠE NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ ISO 9001:2000   ISO 10006:2003


Zpět


Centrum inovačního vzdělávání Liblice

Číslo projektu 0030
Příjemce Středisko společných činností Akademie věd ČR
Celková výše finanční podpory 14 431 810

Projekt je zaměřen na rozvoj klíčových kompetencí osob, které působí v oblasti výzkumu, vývoje a inovací nebo tuto oblast z titulu své pracovní či politické pozice ovlivňují. Těžiště projektu je ve vzdělávání ve kterém budou kombinovány různé metody (přednášky, diskuse, práce ve skupinách, individuální prezentace videonahrávky atp.) i formy (prezenční, individuální, e-learning). Budeme aplikovat Komenského školu hrou na další vzdělávání. Frekventanti vzdělávání budou mít příležitost prezentovat své nápady, nové myšlenky a nové realizace na WWW stránkách projektu. Ti "nejinovativnější" budou odměněni studijní "Cestou na Sever", kterou připravuje jeden z partnerů projektu. Celá cílová skupina je pestrá. Této skutečnosti chceme využít nejenom ke vzájemnému obohacení účastníků kursu, ale i k obohacení prostředí, ve kterém tito pracovně či společensky působí.
Seznámíme je s významnými osobnostmi české inovační scény, úspěšnými podnikateli, zástupci dvou prestižních švédských agentur zaměřených na rozvoj inovací doma i v zahraničí a odborníky na americký inovační trh. Veškeré naše vzdělávací aktivity budou koncipovány s ohledem na praktické využití získaných poznatků.
Projekt je složen ze 8 hlavních částí:

  1. Analýza vzdělávacích potřeb cílové skupiny pro potřeby specifického vzdělávání cílové skupiny.
  2. Příprava společného vzdělávacího bloku včetně e-learningového programu.
  3. Realizace výše uvedeného bloku.
  4. Příprava speciálních vzdělávacích modulů včetně e-learningového programu.
  5. Realizace speciálních vzdělávacích bloků, které budou sestavovány podle potřeb jednotlivých cílových podskupin z námi vytvořených vzdělávacích modulů.
  6. Jednorázové přednášky, kulaté stoly a diskusní pořady pro studenty VŠ a odbornou veřejnost za účasti předních švédských odborníků na problematiku inovačního procesu.
  7. Akreditace vzdělávacích modulů na MŠMV a MV.
  8. Vyhodnocení "nejinoativnějších" účastníků vzdělávání a jejich studijní cesta do Švédska.