O českých pilotních projektech
Česká Národní agentura programu Leonardo da Vinci uveřejňuje v tomto svém zpravodaji již po dva roky pravidelně informace o pilotních projektech a projektech jazykových dovedností řízených českými organizacemi. Chce tak přispívat k šíření informací o těchto projektech a o jejich výsledcích a k širšímu využívání výsledků projektů. Doposud byly uveřejněny informace o těchto 11 projektech:
- Pilotní projekt Univerzity Palackého v Olomouci Vzdělávání pro evropský trh práce (číslo 7)
- Pilotní projekt Federace rodičů a přátel sluchově postižených v Praze Internet jako potenciální zdroj pracovních příležitostípro neslyšící (číslo 8)
- Pilotní projekt VUSTE ENVIS v Praze Zlepšování celoživotního vzdělávání v oboru sociální péče (číslo 9)
- Pilotní projekt Českého vysokého učení technického Modulární kurzy o moderních senzorech (číslo 10)
- Pilotní projekt Národního ústavu odborného vzdělávání v Praze Simulace ekonomických procesů a rozhodování jako vzdělávací modul (číslo 10)
- Pilotní projekt Českého svazu zaměstnavatelů v energetice Evropská certifikace odborného vzdělávání v elektrárenských výrobních a distribučních společnostech (číslo 11)
- Pilotní projekt Západočeské univerzity v Plzni Multimediální on-line vzdělávací program ke zlepšení výroby a informatiky v malých a středních podnicích (číslo 11)
- Pilotní projekt Českého vysokého učení technického v Praze Celoživotní vzdělávání o konstrukčních styčnících (číslo 11)
- Projekt jazykových dovedností Vysokého učení technického v Brně Němčina ve strojírenství (číslo 12)
- Pilotní projekt Vysoké školy báňské – Technické univerzity v Ostravě Rozšířené vzdělávání v oboru techniky a řízení pro malé a střední podniky (číslo 13)
- Pilotní projekt Vysokého učení technického v Brně Interaktivní a unifikované vzdělávání v oboru elektrotechniky s využitím e-learningu (číslo 14)
V tomto čísle zaměřeném na pilotní projekty a projekty jazykových dovedností uveřejňujeme informace o dalších sedmi projektech.
On Czech pilot projects
Already two years the Czech National Agency of the Leonardo da Vinci programme has been publishing regularly information on pilot projects and language competencies projects managed by Czech organisations in this newletter. This information should contribute to dissemination of information on these projects outcomes and to larger exploitation of the project results. Information on following 11 projects has been published till now:
- Pilot project Training for the European Labour Market managed by Palacky University in Olomouc (in issue 7)
- Pilot project Internet as a Potential Source of New Employment Possibilities for the Deaf managed by Federation of
parents and friends of the deaf in Prague (in issue 8)
- Pilot project Improving the Lifelong Training of the Social Care Staff in Europe managed by VUSTE ENVIS in Prague (in issue 9)
- Pilot project Modular Courses on Modern Sensors managed by Czech Technical University in Prague (in issue 10)
- Pilot project The Simulation of Economic Processes and Decision Making as a Training Module managed by National Institute of Technical and Vocational Education in Prague (in
issue 10)
- Pilot project European Certification in Vocational Training for Electricity Generation and Distribution managed by Czech Association of Employers in Energy Sector (in issue 11)
- Pilot project Development and Piloting of Basic On-line Training Course managed by University of West Bohemia in Plzeň (in issue 11)
- Pilot project Continuing Education in Structural Connections managed by Czech Technical University (in issue 11)
- Language competencies project Deutsch in Maschinenbau managed by Brno University of Technology in Brno (in issue 12)
- Pilot project Extended Technology and Management Training for Small and Medium Sized Enterprises managed by Technical University in Ostrava (in issue 13)
- Pilot project Interactive and Unified E-based Education and Training in Electrical Engineering managed by Brno University of Technology in Brno (in issue 14)
Information on further seven projects is presented in this issue focused on pilot projects and language competencies projects.
|