Miroslava Kopicová(Národní vzdělávací fond, Praha, Česká republika):
Naléhavý kontext - úvodní tematický rámec
Mária Hrabinská (Evropské centrum pro podporu rozvoje odborného vzdělávání - CEDEFOP, Soluň, Řecko):
Identifikace bariér celoživotního učení a jejich eliminace: Evropské odborné vzdělávání v pohybu
Siria Taurelli (Evropská vzdělávací nadace - ETF, Turín, Itálie):
Hlavní bariéry celoživotního učení a jejich eliminace
Éva Balázs (Maďarský ústav pro výzkum a rozvoj vzdělávání, Budapešť, Maďarsko):
Implementace celoživotního učení v Maďarsku
Paola Nicoletti (Ústav pro rozvoj odborného vzdělávání - ISFOL, Řím, Itálie):
Rozvoj celoživotního učení - italské zkušenosti
Věra Czesaná, Hana Žáčková (Národní vzdělávací fond, Praha, Česká republika):
Hlavní bariéry celoživotního učení v České republice a jejich eliminace
Vesna Hrvoj-Šic (Ministerstvo vědy, vzdělávání a sportu, Záhřeb, Chorvatsko):
Implementace celoživotního učení - chorvatský příklad
Oksana Daiko (Ministerstvo školství a vědy, Kijev, Ukrajina):
Celoživotní učení na Ukrajině
Oksana Kovalenko (Ministerstvo školství a vědy, Kijev, Ukrajina):
Celoživotní učení na Ukrajině
Jelena Jakovljevic (Ústav pro zlepšování vzdělávání, Bělehrad, Srbsko):
Zlepšování celoživotního učení v Srbsku
Vladimír Synek (Corporate Consulting Group, Bratislava, Slovenská republika):
Eliminace bariér celoživotního učení na Slovensku